NOTD – Gosh Golden Bronze + Orly Space Cadet

HELLO World

Jeg er i Cosmic Fx mode, for i dag har jeg lakeret mine negle med endnu en lak fra Orlys Cosmic Fx kollektion. Jeg må indrømme, at jeg faktisk blev lidt træt af Lunar Eclipse. Jeg tror ikke helt jeg var i humør til den alligevel.

I dag har jeg i stedet prøvet alles yndling fra kollektionen, nemlig Space Cadet. Stort set alle har denne som den klare favorit fra kollektionen, og synes den er noget så flot. Jeg er enig i, at den er virkelig flot, og unik, men det er ikke min yndlings. Mine yndlings fra kollektionen er Galaxy Girl og Halleys comet. De er helt klart mine favoritter.

Men Space Cadet et uden tvivl en rigtig smuk lak, især fordi den har så meget duochrome effekt. Den changerer i gule, orange, røde, og grønne farver. Det er altså rigtig flot.

På neglene har jeg et lag Herõme nail hardener extra strong, et lag
GOSH Golden Bronze og to lag Orly Space Cadet. Ingen top coat denne gang.


Ah, man kan se noget neglelak på mine fingre. Oh well.

One Comment on “NOTD – Gosh Golden Bronze + Orly Space Cadet

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

