NOTD – Yellow and purple zebra/tiger print

Hey guys.

I dag har jeg lavet mit yndlings nail art jeg nogensinde har lavet. Jeg synes simpelthen det er så fedt. Jeg elsker mønstret og farvesammensætningen.. det er bare cool.

Jeg har lavet zebra print på mine negle i dag (selvom det nok mere er tiger rint pga- farven), og det er første gang jeg har prøvet det, og jeg synes, at det er gået rigtig godt.
Min mor og jeg var lige i byen i dag, og jeg fik købt mig noget akrylmaling, fordi det åbenbart er godt til nail art. Seriøst, jeg elsker allerede det stads. Man kan lave så meget bedre detaljer med det end med neglelak. LOVE IT! Jeg købte det i Tiger til ingen penge, og jeg kommer nok til at bruge det en del.

På mine negle har jeg et lag Herõme nail hardener extra strong, tre lag China Glaze Happy Go Lucky, to lag China Glaze grape Pop på langefingeren. Og så har jeg brugt sort akryl maling til striberne, malet med en meget lille pensel, som kan ses på det nederste billede.

Jeg ELSKER det. Og jeg er vild med gul og lilla sammen!

10 Comments on “NOTD – Yellow and purple zebra/tiger print

  1. Tror da vist jeg bliver nødt til også at prøve sådan et sæt.. har prøvet at tegne på neglene med neglelak men synes det tit ikke det dækker særlig godt, men det her ser da bare f0r lækkert ud :)

    • Det er bare så meget nemmere end at bruge neglelak. Desuden bliver det ikke lige så tykt som neglelak, og man kan nemt komme top coat på uden at det tværer ud. Det er fantastisk!

  2. By God, det er fedt!! :D props og kudos, det har du gjort godt :) og fed farve sammensætning! Akrylmaling er awesome til at lave nail art med :)

    • Tak!

      Jeg elsker gul og lilla sammen. Faktisk synes jeg gul er cool sammen med de fleste farver :D
      Jeg elsker mit akrylmaling! Det skal nok bive brugt meget.

  3. Hej :P
    Er faktisk lige begyndt at gå op i det med neglelak, så tænkte om akrylmaling er let nok at fjerne igen. Er det det? :D

    • Det er det bestemt :D. Det er meget nemt at fjerne. Faktisk vil jeg anbefale at tage to lag top coat på, fordi mit akrylmaling begyndte at skalle, en lile smule, selvom jeg havde et lag top coat på. ;D

      • Okay :D – Det ku’ godt være, at jeg skal til at prøve det så :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

