NOTD – Merry Unbirthday

Jeg kan godt lide at lave frankens i øjeblikket. I forgårs var jeg ikke så træt, så jeg sad og legede med neglelak.

Min “inspiration” til denne lak var Deborah Lippmann’s Happy Birthday, som alle elsker. Jeg går selv og planlægger at købe nogle Deborah Lippmann lakker, men lige denne er ikke på min liste. Den er flot, men der er bare andre jeg hellere vil have. Men jeg ville prøve at lave en der lignede.. det skete ikke. Men inspirationen er derfra, og derfor også navnet Merry Unbirthday (Alice i Eventyrland <3)

Lakken er blandet af forskellige two way nail art pens, desværre var det kun én der havde store glitterstykker, resten var små. Desuden er der lidt Gosh Holographic i, fordi.. det skulle der. Lakken er desuden laver at nogle gamle klare lakker, som var blevet virkelig tykke. Så denne franken er ekstremt tyk og ulækker.. Men flot. Jeg kan godt lide den!
Lakken er lagt over to lag OPI Alpine Snow

4 Comments on “NOTD – Merry Unbirthday

  1. Wow. Kan godt se hvor inspirationen kommer fra, det er virkelig fedt! Er helt vild med den lidt grå-fnuldrede farve, den giver den hvide bund – alt i alt en super franken! :)

    • Tak tak :D. Jeg synes også den er ret flot. Jeg glæder mig til at se, hvordan den ser ud over andre farver ;D

  2. Hej.
    Det er en rigtig fin neglelak, og du har et rigtig godt koncept med at blande gamle med gamle/nye med nye. osv. Det kan jeg godt lide, du skaber nemlig nogle helt anderledes neglelakker end dem der er her nu, men alligevel er der ikke den store forskel.

    Nu til noget helt andet!
    Jeg ønsker mig et nyt kamera, og da jeg synes dit kamera er rigtig godt, kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken model den er/hvad kameraet hedder?
    – Håber der kommer et svar! (:

    • Mange tak for den søde kommentar. Jeg synes det er rigtig sjovt selv at blande neglelakker. Det er lidt specielt at man selv har lavet dem :D

      Jeg er netop begyndt at bruge et nyt kamera. Det er et Sony Cybershot dsc tx 5. super lækkert kamera.. Som kan fås i nogle fede farver (mit er rødt/hot pink. Så fint!)
      Mine andre billeder er taget med et spejlrefleks Canon eos 550D :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

