NOTD – Oh, it’s Frank from outer space

Hej igen.

Her i går stoppede jeg min første praktikperiode i min uddannelse, hvor jeg har været i en vuggestue i et halvt år. Det har været så herligt!
Anyways, fordi jeg stoppede fik jeg en lille gave. Jeg fik neglelakfjerner og en neglelak, fordi de vidste hvor meget jeg elsker neglelak. Jeg fik GOSH Gasoline. Faktisk havde jeg den i forvejen, men den jeg havde, var så gammel, og der var ikke så meget tilbage. Så det var ret nice at få en ny. Gasoline var nok en af mine første ”billige” neglelakker, som jeg fik før jeg begyndte at gå meget op i neglelak. Så det er en neglelak jeg rigtig godt kan lide.
Med min gamle Gasoline fik jeg lavet en franken. Jeg havde også min gamle GOSH Blue Monday,som der heller ikke var så meget i. Og de to blandet med en masse andre lakker (GOSH Holographic, Isadora Judgend Black, GOSH Purple heart)

Oh, it’s Frank from outer space!

Billeder i forskelligt lys. Desværre er den ikke lige så pæn på som den er i flasken. Men sådan er det jo. Jeg kan godt lide den. Jeg synes franken neglelakker er skide sjove at lave, især fordi man så får en helt ny, hjemmelavet, neglelak, og får brugt sine gamle rester.

9 Comments on “NOTD – Oh, it’s Frank from outer space

    • Sådan en dejlig gave. De var meget imponerede over mine negle og de forskellige neglelakker jeg havde på da jeg var der, så selvfølgelig købte de mig en neglelak ;D. Skønt!

      • Hvor dejligt de gik op i det, det er så rart når folk lægger mærke til det :)

        Frankens er rigtig sjove at lege med! Har også lavet en, men har ikke lige nået at få den brugt ;)

  1. Den kan jeg virkelig godt li :D Tror også snart jeg vil prøve at lave nogen frankens. Kan bare ikke få mig selv til at blande de lakke jeg har :P

  2. Oh my god Esse, det er jo den flotteste “franken”. Jeg tror, det er min yndlings af alle dine neglelakker :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

