NOTD – H&M Denim Dreams + holo

HEY HOMIES.

Guess what? Jeg har købt en neglelak! Så nu har jeg købt 1 ud af 12 lakker fra min 12 polish plan. Jeg var i Sverige i dag, vi, familien, skulle aflevere min søster på hendes nye højskole, så på færgen købte jeg en billig neglelak. Min første hololak. En GOSH hololak.

I forvejen havde jeg H&M’s Denim Dreams på, som er en utrolig smuk farve. Det er sådan en meget støvet blå.. Himmelblå. Den er virkelig skøn. Jeg troede faktisk, at den ville kræve 3 lag da jeg prøvede den, men den dækkede perfekt efter 2, så det var jo herligt!
Lakken er ret tynd, men den er nem at styre.

Så for at prøve min hololak har jeg taget den over det blå på ringefingeren. Jeg er utrolig imponeret over den lak. Den er virkelig smuk. Det er vildt at den bare ligner en regnbue med alle de farver. Desuden kan jeg godt lide hvordan den føltes at have på.. Altså når man rører ved den. den er sådan helt blød ;D (Hvor er jeg nedern)

Min negl ser virkelig underlig ud. Men jeg synes farverne var så flotte.

BTW, det første og to sidste billeder er taget med mit nye kamera, som er rigtig godt til neglebilleder.. Det havde jeg ikke troet. Før har jeg taget billeder med et spejlrefleks, men jeg kan næsten lide det andet bedre :D

3 Comments on “NOTD – H&M Denim Dreams + holo

  1. Den blå neglelak fra H og M er vildt fed, giiiiiid det var mig der ejede den!
    Og den holografiske, hold da fast, den er jo endnu federe. Hvad hedder den holografiske neglelak, hvis jeg altså kan tillade mig det? :) – Og kan man købe den i matas?

    • Den er virkelig fed. Perfekt blå!
      Den holografiske hedder bare Holographic, passende nok :D. Måske kan man købe den i matas, hvis den ikke er udgået. Ellers kan man vidst få den i magasin :)

      • Ja den er virkelig perfekt! :)
        Haha, jeg håber ikke den er udgået. Jeg tror skam at jeg skal have fat i en af dem! (:

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

