NOTD – China Glaze Heli-yum

Nå, 2011 er allerede godt i gang, har jeg ret? Jeg har i hvert fald haft nogle gode dage her i det nye år.

Skal vi ikke starte året med en rigtig flot neglelak? Jo, det synes jeg også.

Jeg var i humør til en rigtig barbielyserød, men det er i stedet har jeg valgt en lyserød/rød, nemlig Heli-yum fra China Glaze’s Up and away kollektion. Jeg har faktisk ikke prøvet denne lak før nu, og hvorfor har jeg dog ikke det? Det er en skønhed! Ikke helt lyserød, ikke helt rød.. men helt perfekt (wow, hvor cheesy reklame-agtigt kunne det lyde? :P)
Heli-yum er en hindbærrød creme-lak som er fantastisk at påføre. Den er hverken for tynd eller for tyk, hvilket bare gør det så let at lægge den på.
Jeg er helt vild med denne lak. Og så er jeg i grunden også rigtig glad for mine negle i øjeblikket!

På billederne har jeg to lag Herõme nail hardener (ekstra strong), to lag CG Heli-yum (selvom den måske godt kunne få et tredje) og et lag CG fast forward topcoat.

Desværre viser billederne ikke rigtig farven så godt, da farver er mørkere og knap så koralfarvet. Jeg må se om jeg kan tage nogle bedre billeder i morgen.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.185, der følger denne blog

