Mine jule fail-nails

Hej folkens, og glædelig jul. Det kan man vidst godt sige lidt endnu, kan man ikke?

Jeg fik ikke lige uploadet mine julenegle d. 24, fordi jeg ikke kunne nå det. Og ærlig talt, så er de heller ikke så spændende. Det failede lidt faktisk. Jeg synes jeg havde haft så godt tid, men lige pludselig fik jeg bare vildt travlt med at krølle hår, ordne makeup OG lave negle (ret smart ikke at lave dem dagen i forvejen, men jeg troede, at jeg havde tid)
Så jeg skyndte mig ret meget, og jeg havde ikke engang fundet ud af hvad jeg ville lave med mine negle, så det måtte jeg bare gøre hurtigt. Så det blev til noget hurtigt bundle monster halløj, som ser okay ud, men ikke alt for godt. Jeg kan godt lide farverne sammen, men jeg kan ikke lide hvordan jeg har stampet det på. Jeg har selvfølgelig for brede negle til de der mønstre, så jeg skal stampe flere gange, så nogle steder overlapper det hinanden ud og ser ikke alt for godt ud.

Jeg har to lag OPI Alpine Snow på og til stampingen har jeg brugt GOSH Silver.

Min næste mani bliver også med Bundle Monster, fordi jeg vil prøve at lave det flot!!

6 Comments on “Mine jule fail-nails

  1. Jeg synes det ser virkelig flot ud især hvis du bare har lige bikset det sammen hurtigt :) Det er i hvert fald ikke noget man ka se på billederne. Og glædelig jul til dig også :D

    • Mange tak. Jeg er lidt ærget over, at jeg ikke havde mere tid. Jeg brude virkelig have lavet dem en dag i forvejen :D

  2. Må give Rijah ret i, at det ikke ser så kikset ud som du synes :) Farvekombinationen er rigtig lækker! Julet uden at være rød eller grøn :)

    • Tak skal du have :D
      Jeg ville gerne have at sølvfarven var lidt tydeligere, men jeg kan også ret godt lide farvekombien.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.073, der følger denne blog

