NOTD – Polkagris-negle

…eller candy cane negle, whatever man vil kalde det. Jeg går med det danske, for polkagris er sådan et sødt ord. Jeg elsker polkagrise, men jeg har faktisk ikke fået nogle i år!
Anyways, i dag har jeg lavet et lille polkagris-design, french tip agtigt, og jeg synes det er ret fint. Dette bliver dog fjernet torsdag, hvor jeg skal lave mine “rigtige” julenegle. Dette var bare for at lave noget julet. Desuden havde jeg faktisk haft Russian navy på i mange dage, fik bare ikke postet før igår :D

Jeg har brugt OPI Off with her red, OPI alpine snow til stregerne og har prøvet en af mine bundlemonster plates, men designet blev smadret da jeg tog topcoat på. Det skulle vidst have tørt lidt længere :P. Det er ok, det ser ikke så slemt ud. Jeg har også tilføjet lidt rhinsten :D

Jeg er ret godt tilfreds med designet, det er bare meget pænere i virkeligheden! :]

3 Comments on “NOTD – Polkagris-negle

  1. Hej, helloo – her kommer jeg og kommenterer igen :D haha. Sorry! Mht. din Konad ting der tværer lidt ud, så brug Konad’s top coat :) de har nemlig lavet en specielt til det. Men jeg mener også Seche Vite burde fungere. Det er aaalt for lang tid siden jeg har brugt Konad :b du kan i hvert fald købe den rigtige topcoat fra Konad på eBay for ikke særlig meget.
    Super søde negle btw! :D

    • Det skal du skam ikke undskylde for, det er skønt at få kommentarer :D

      Okay, så kan det måske være, at jeg skal anskaffe mig sådan en, for det andet dér er da lidt for irriterende. Så skal man vente i ret lang tid før man kan tage topcoat på. Så sådan en må jeg måske hellere købe.

      Så mange tak skal du have! :D

  2. Ej hvor er det et fint design!
    Jeg er så meget i tvivl om, hvad jeg skal lave som mine julenegle. Hvad har du i tankerne til juleaften?
    Jeg har også tit oplevet, at man skal lade det tørre meeeeeget længe, før man kan lægge toplak på, uden at det ‘smelter sammen’.
    Mvh Maja

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

