NOTD – OPI Russian Navy, + nye ting!

Hej folk, og glædelig jul. Nu nærmer juleaften sig virkelig. Er der andre end mig der føler, at denne måned er gået vildt hurtigt? Seriøst, det har bare ikke været nogen ventetid i år!
Jeg ved stadig ikke, hvilke negle jeg skal lave til lillejul og juleaften. Jeg får heldigvis tidligt fri torsdag, og så kan jeg sidde og pusle lidt med juledesigns.

I lørdags var min søster og jeg i Rødovre Centret for at shoppe de sidste gaver, hvilket vi også fik gjort, heldigvis. Vi har godt nok været sent ude i år, ikke så smart!
Jeg fik også købt lidt ting, og jeg har det altså også bedst når jeg bruger lidt penge når jeg er ude, da man så føler man ikke har “spildt dagen”. Jeg købte en rigtig flot trøje, som jeg skal have på juleaften, og så faldt jeg over to neglelakker som jeg bare måtte have med hjem.

Gosh Silver og OPI Russian Navy

Jeg købte nemlig Gosh Silver og OPI Russian Navy. Jeg havde ikke nogen sølv neglelak, og jeg synes den kunne være blæret til nytår, og jeg forelskede mig totalt i Russian Navy.

Russian Navy.. tja, hvordan skal man forklare den. Jeg ville nok kalde det en mørk lilla/blå lak med lyserød og shimmer. Den er såååå flot. Det er klart en af mine nye yndlingslakker. Man ser ikke shimmeret så godt som jeg kunne ønske, men det er bare en super flot farve alligevel. Og jeg elsker blå/lilla mørke lakker. Den er SÅ lækker. På billederne har jeg 2 lag på.


Tryk på billederne for at zoome og se det smukke shimmer!

Noget andet nyt er, at jeg har fået mine Bundle monster plates. Jeg har ikke rigtig fået prøvet dem endnu, så det skal jeg også lige finde tid tid. Jeg prøvede lidt, og var ikke umiddelbart imponeret, men jeg skal nok bruge lidt tid på det. Men mønstrene er virkelig flotte!

Nå, nu vil jeg smutte i seng.
Btw, mine to neglelakker er også flotte brugt sammen. Jeg har lige lavet sølvtips på Russian navy. det er ret så flot!

5 Comments on “NOTD – OPI Russian Navy, + nye ting!

  1. Endnu engang, en fantastisk OPI neglelak! :D Russian Navy var den første OPI neglelak jeg nogensinde købte, og den er bare stadig en af mine yndlings. Så smuk! Og den er endnu smukkere hvis man lægger et lag af OPI Pearl of Wisdom henover :) Må lige lave en swatch af det snart, for det er simpelthen så flot.
    December er gone by alt for hurtigt, ja! Har slet ikke haft tid til at lave alle de julenegle jeg gerne ville. Men det har man så juleferien til ;) og også forberede nytårsnegle! Uha da.
    Rigtig glædelig jul :) og jeg glæder mig til at se mere fra dine Bundle Monster plates.

    • Det er virkelig blevet en af mine yndlingslakker. Den er jo for lækker!

      Uh ja, nytårsnegle. Det skal man jo også til at finde på nu. Jeg må gå i tænkeboks, så de bliver lidt bedre end mine julenegle, som failede lidt.
      Glædelig jul selv :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

