NOTD – Black and white

Hej dejlige mennesker!

I dag har jeg en NOTD indlæg.. Eller skulle man kalde det NOTD’s indlæg, altså nail polish of the days, da jeg har haft dette på i et par dage, og bare ikke har haft tid til at poste det.
Som jeg før har skrevet, bestilte jeg lige lidt lakker på Amazon, og dem har jeg så fået nu. Jeg havde bestilt Opi Black Onyx, Opi Alpine Snow og China Glaze fast forward topcoat. Det kom i forskellige pakker, hvilket var lidt nedern, men nu har jeg dem, og det er det vigtigste.
Jeg ville gerne prøve begge to på samme tid, fordi jeg var nysgerrig over hvordan de var. Da jeg lavede denne mani, gjorde jeg mig meget umage. Don’t get me wrong, jeg gør mig da altid umage, men her gjorde jeg mig specielt umage for at ligge det flot på og ikke smadre dem før de var tørre. Jeg sad og hørte sådan noget afslapningsmusik mens jeg lakerede negle, simpelthen så hyggeligt!
Jeg har desuden formet mine negle så de er lidt firkantede, men den eneste negl jeg er tilfreds med, er den ene tommelfinger. Så, man skal jo prøve.
Anyways, videre.

Black Onyx er nok den bedste sorte neglelak jeg har prøvet. Okay, nu har jeg ikke prøvet sååå mange sorte neglelakker, men jeg har prøvet Gosh’s Nero og en af Rimmels. De var gode og sorte, lige som de skulle være og Gosh’s kræver kun et (tykt) lag, hvilket jeg synes er fantastisk.
Men Black Onyx er bare SÅ meget bedre end begge af disse lakker. Den kræver 2(-3) lag, men så er det også bare den fl
otteste, mest skinnende lak. Simpelthen så flot. Den er lidt tynd i konsistensen, men er faktisk meget let at arbejde med.

Alpine Snow var en af de første neglelakker fra Opi som jeg ville købe. Men så læste jeg, at nogen synes den var dårlig, og gik i stedet med Opi’s Time less is more(min 2. Opi neglelak nogensinde!) som eftersigende skulle være en flot sart hvid. Den har aldrig været noget for mig. Den kræver 5(hundrede) lag, og det gider jeg simpelthen ikke. Desuden er den ikke “hvid” på den på den måde som jeg ville have den skulle være.
Det er Alpine Snow til gengæld, og derfor ærgrer jeg mig så meget over, at jeg ikke købte den dengang. Alpine Snow er bare en perfekt cremet hvid. Den kræver i hvert fald 3-4 lag, men jeg synes det er det værd. Den er flot! Og sååå perfekt her til jul. Den er lidt tykkere i konsistensen end em>Black Onyx men er også rigtig men at påføre.

Det eneste jeg har gjort er, at tage dem på hver anden negl. Jeg synes det ser fedt ud. Sort/hvid FTW!

6 Comments on “NOTD – Black and white

  1. Begge farver ser fantastiske ud.
    Har ledt længe efter de “perfekte” sort og hvide neglelak. Måske jeg skulle investere i dem, du lige har nævnt :)

    • Det kunne være en íde. De er godt nok lidt dyre, men så er det som sagt også nogle rigtig gode holdbare neglelakker :D

  2. Laver du Youtube tutorials ? :D Hvis ikke, burde du
    virkelig gøre det ! :)

    • Nej, det gør jeg ikke. Det er jeg alt for bange til :D. Og så ved jeg ikke hvad jeg skulle lave af videoer, jeg er ikke nær så kreativ som dem der allerede laver negle-videoer på youtube :D

  3. Color club laver en hvis neglelak der dækker i 2 lag, den hedder french tip. Den er også god til konad:)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

