Neglelak kollektion og nyt!

Det var på tide, ikke? Jeg har længe ville lave et kollektions-indlæg, fordi jeg synes det kunne være ret sjovt. Det er ikke for at prale (desuden har jeg langt mindre end alle andre som virkelig går op i neglelak) men fordi jeg synes, det også kunne være spændende for jer der læser med, at se hvilke neglelakker jeg har stående på min hylde. Desuden er det også lidt spændende for mig selv, og det giver mig et lidt bedre indtryk og overblik over hvilke lakker jeg faktisk har.
Indlægget her er delt ind i billeder og tekst, og i får alle navnene på de lakker jeg har. Der kommer også billeder af mine negledimser, pensler, konad osv. Men lets get started.


Dette er så stort set alle mine neglelakker. De står på en neglelaksrack jeg købte på ebay for et stykke tid siden. Hvis i søger kan man finde nogle forskellige. Min var ret dyr fordi der kom told på, så den kom op på omkring 600 kr., men det er nu alligevel det værd, for jeg synes det ser pænt ud når de står fint på ræd og række. De er delt op i mærker og efter farve, da jeg synes det er flottest.


De neglelakker der ikke er plads til, er i en af mine små skuffer. Her gemmer jeg de neglelakker jeg bruger mindst, logisk nok.
Videre med kollektionen. Vi starter fra starten med Opi:


Black Onyx, Absolutely Alice, Ogre the top blue, what’s with the cattitude, Who the Shreck are you, Samoan Sand, A rose at dawn broke by noon, Miami Beet, Off with her red og Smitten with mittens


Mummy may I, Grape Pop, Light as air, Something Sweet, Rio, Sugar high, Flip flop fantasy, High hopes, Pool party, Heli-yum og fast forward top coat


Towel boy toy, Flyin high, Zombie zest, Four leaf clover, Refresh mint, Lemon fizz, Happy go lucky, Yellow polka dot bikini, Peachy keen, Sun worshiper og Ick-a-bod-y


Galaxy girl, Space cadet, Out of this world, Lunar eclipse, Halleys comet, It’s not rocket science og Meet me under the mistletoe


Purple heart, Mulberry, Golden brown, Golden Bronze, Sparkle, Frou-Frou, Crazy yellow, franken polish (uden navn), Green Hawaii, Cool Blue,Blue Monday, Gasoline, Deep purple og Nero


#44, #51, #53, #54 og #56


Aquatini, Just a fling, U are smoking hot, Material girl, Preppy pink, Dollar green, Denim dreams, U must have this og Bella’s choice


Forskellige ting til at lave designs med. Konad, pensler, rhinsten


Vigtige værktøjer! :D


Jeg fik vidst aldrig vist et billede af disse fine ting. Jeg fik dem af min søster til min fødselsdag. De er simpelthen så søde, og det er den bedste klipper-ting nogensinde! ;D

Og det var det! Mange billeder. I alt har jeg 63 neglelakker, og det er vidst et ret pænt antal, når man tænker på, at jeg ikke har samlet i så lang tid. Men der går bestemt mange penge til negleting og sager, fordi det er en af mine store interesser.

Btw, jeg har fået lavet en header! ENDELIG. Jeg ved ikke, om det bare er en midlertidig eller en fast, men jeg er glad for, at der endelig et billede at neglelak, i stedet for.. bær, som det vidst var før. Dette er lidt finere, nu når dette er en negleblog.

Så, nu er jeg færdig for idag! :D
OG jeg har fået en ny lak, Black Onyx, som er kommet på hylden Den er så fin og sort! ALLE skal have en sort neglelak.

3 Comments on “Neglelak kollektion og nyt!

  1. Ih, et fint neglelak lager du har! :D kunne virkelig godt bruge sådan en hylde ting som den du har dine China Glaze’s stående på :) den er rigtig fin!
    By God, hvor har du meget :D jeg er kun newbie mht. negle-blogging :b
    Men ja, ville bare lige skrive at efter i mange år at have ledt efter den perfekte sorte neglelak, så har jeg også fundet Black Onyx :D den er bare præcis alt hvad en sort neglelak skal være! :) Helt fantastisk. Vær du kun glad for den :D heh.

    Meget venlig hilsen,
    Christine (ps: kudos for dine Harry Potter negle!)

  2. Min misundelse er herfra, til månen og tilbage igen, for
    hvor har du vel nok mange ting og sager til negle. hvor lang tid
    har det taget dig at nå dertil?

  3. Pingback: Hurtig tur i Matas « BowzNrain

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

