NOTD – Bling bling

I dag fik jeg mine rhinsten som jeg bestilte for et par dage siden på amazon. Jeg har aldrig haft rhinsten før, men jeg synes det kunne være så festligt at pynte mine negle med sådan nogle, især her op til jul og nytår.
Jeg har fået sådan et fint hjul med en masse rhinsten i forskellige størrelser og farver. Simpelthen SÅ fint, og selvfølgelig skulle jeg lige lege lidt med dem ;)

I går prøvede jeg H&M’s Aquatini, en lyseblå lak med en smule shimmer. Den er okay, men den var alligevel lidt skuffende. Jeg synes stadig den var gennemsigtig efter tre lag, så det er jo ikke så imponerende. Men farven var flot, og blå er og bliver min yndlings neglelaksfarve!
I dag fik jeg så lyst til at tage en af mine Nfu oh lakker over, for at give dem et lidt is-agtigt look. Egentlig er jeg mest glad for flagelakker når de er lagt over mørke lakker, så man virkelig kan se flage-effekten, men lige i dag var det ikke det jeg gik efter. Det er ikke så voldsomt at man kan se flagerne, men man kan se dem, og det ser nu ret godt ud synes jeg. Og så har jeg sat små sølv rhinsten på også. Det er totalt vinternegle. Det minder mig virkelig om sne og is :D

På neglene har jeg et lag Herome nail hardner, tre lag H&M Aquatini (et lag fast forward top coat), et lag Nfu Oh 54 og så top coat igen. Remember, dette var gjort over to dage :D

Forskellig belysning, bare så man kan se flagerne bedre :D
Jeg er rigtig glad for de rhinsten. Jeg glæder mig allerede til at lave nogle flere jule-looks med dem :D!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.061, der følger denne blog

