NOTD- Isadora In the army

Kender I det, når I lover jer selv noget, som I så ikke holder?
Well, det gør jeg. Jeg havde sagt til mig selv, at jeg ikke ville købe flere neglelakker før næste år, og det var sådan set gået meget godt.. Lige ind til jeg var i Malmø med min søster og simpelthen måtte have en neglelak.
Jeg havde set denne farve på nettet, og det havde været én jeg synes var rigtig flot, så den måtte jeg bare have. Jeg fik købt mig Isadoras In the army, en super flot khaki/army grøn farve. Og siden jeg ikke har specielt mange grønne lakker, synes jeg det passede perfekt!

Jeg synes den er rigtig flot. Ikke den vildeste farve i verden, men stille og rolig. Dette er en farve jeg ville have ønsket jeg havde i efteråret. Perfekt efterårsfarve!!
På neglene har jeg et lag Herome nail hardener, to lag In the army og et lag china glaze fast forward top coat.


Dette billede er bare for at vise forskellen på de to isadora neglelakker jeg har. Den nye jeg købte er på 12 ml, den gamle på 6. Og den nye flaske er meget pænere, hvilket er skønt!

Jeg har faktisk også købt lidt flere negleting, fordi.. jeg ikke kunne lade være. Jeg har købt en sort og en hvid neglelak, for det skal man have (Opi alpine snow og black onyx). Plus at jeg har købt bundle monster image plates som jeg længe har ville købe, og sådan nogle rhinsten, bare for sjov.
Så det skal nok bive sjovt at få :D

Og ja, pegefingeren er lidt mærkelig.. Blev nød til at lave den to gange, og gad ikke vente på at det tørrede eller noget :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

