And then they died

Det gjorde de virkelig. De lange negle. Men det var heldigvis mig selv der myrdede dem, de døde ikke af sig selv.
I går besluttede jeg mig for at klippe mine negle. Til at starte med var det ikke meningen, at de skulle være så korte, men jeg kunne ikke få den til at se ordentlige ud hvis de skulle være sådan en mellemlængde.
Grunden til at jeg klippede dem var, at jeg synes de var blevet lidt for lange (faktisk var det min søster der sagde det, og jeg kunne godt se hvad hun mente). Men mine negle var virkelig stærke, og havde ikke flækket eller brækket i lang tid, så det var ikke fordi, at der var noget i vejen. En gang i mellem kan jeg nu godt lide at klippe mine negle helt ned.

Hvilken farve er bedst til korte negle? well, jeg synes det er sort. Jeg kan godt lide det der rockede look, med korte sorte negle. Jeg er knap så vild med lange sorte negle, da det bliver lidt for hekseagtigt.
Så det er hvad jeg tog på efter jeg havde klippet mine negle.

På mine negle har jeg; som altid et lag Herome nail hardener (ekstra strong), 1 lag Isadora 194 Jugend Black, og et lag China Glaze Fast Forward top coat.

Faktisk kan jeg ret godt lide, hvilket er overraskende. Jeg elsker at have lange negle, men nøj hvor er det befriende at have korte negle. det er ret lækkert ikke at kunne “mærke” sine negle hele tiden. Og så synes jeg faktisk, at det ser rigtig godt ud.
Nu håber jeg bare, at de bliver lige så pæne som de var før jeg klippede dem, når de vokser ud igen :D

One Comment on “And then they died

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

