NOTD – Orly Halleys Comet

Så er det NOTD tid endnu en gang. Denne gang har jeg prøvet en lak fra Orlys cosmic fx kollektion, nemlig Halleys Comet. Jeg er næsten sikker på, at dette er min yndlings i kollektionen, eller i hvert fald en af dem, fordi farven er så speciel. Og det er den eneste ”vilde” farve i kollektionen, og det kan jeg rigtig godt lide. Jeg elsker denne lak. Den er super super flot, og jeg kan virkelig ikke lade være med at kigge på mine negle.

På mine negle har jeg et lag Herome Nail hardener (ekstra strong), et lag China Glaze ”Flyin’ High”(som ”base”, så jeg ikke skulle bruge vildt mange lag Halleys Comet) og to lag Orly ”Halleys comet. Jeg har sluttet af med China Glaze fast forward top coat.

Jeg undskylder hvis mine neglebånd ser virkelig tørre ud.. men det er de. Nedern.

2 Comments on “NOTD – Orly Halleys Comet

  1. Hvor er den flot. Hvordan lægger du den egentlig, så den er et lille stykke fra neglebåndene? Det kan jeg aldrig. Synes altid det kommer til at flyde sammen.

    • Jeg sørger bare for ikke at tage børsten med neglelak helt ned til neglebåndende. Og så renser jeg rundt i kanten med en lille neglebørste dyppet i neglelaksfjerner for at få en helt lige kant :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 993, der følger denne blog

