NOTD -SPEAK NOW water marble

I dag har jeg igen været i gang med water marblingen. Denne gang har jeg lavet en water marble  inspireret af coveret på Taylor Swifts nye cd Speak Now, som jeg fik igår, efter lang ventetid! Jeg havde bestilt sådan en fan pakke, så derfor tog det lidt tid før jeg fik cd’en.
Jeg elsker Taylor Swift, og dette album er virkelig virkelig godt! Og derfor ville jeg lave et design inspireret af coveret, som jeg faktisk synes er ret flot. Jeg skal også have købt Deluxe edition cd’en, for man er jo fan! :D

Basen til water marblingen er Opi “Miami Beet” og farverne brugt til marblingen er, China Glaze “Grape pop”, ChinaGlaze “Rio”, China Glaze “something sweet” og H&M “Just a fling”. derudover har jeg tilføjet en smule søvlglitter (two way nail art pen), fordi jeg synes det var meget Taylor Swift-agtigt :D

Opi “Miami Beet”, China Glaze “Grape pop”, H&M “Just a fling”, China Glaze “Something sweet” og China Glaze “Rio”


Alle de fede ting jeg fik i min Taylor Swift Diamond Package. Det fedeste billede.. MED håndsigneret autograf!!! Så fedt. Og så et fint armbånd, som desværre er for stort, men det er flot. En lille note og så Speak Now cd’en. Klart alle pengene værd :D

Denne gang brugte jeg neglebåndsolie, og det gjorde det simpelthen så meget lettere at rense rundt i kanten ved neglebåndende! Fantastisk, slet ikke det samme besvær jeg havde sidst :D
Jeg r ret godt tilfreds med resultatet, jeg er bare ikke så glad får pegefingeren, den lavede jeg to gange, og den gad bare ikke. Oh well.

3 Comments on “NOTD -SPEAK NOW water marble

  1. Det er da kanonflot :D Det synes jeg absolut du kan være tilfreds med :) Og fed pakke du har fået :D

    • Hold da k*ft du er hurtig til at kommentere :D! Jeg har jo lige postet indlægget!
      Men mange tak. Det er en virkelig fed pakke, den var også dyr, men jeg er rigtig glad for det billede dér! Så fedt :D

      • Haha tror det var ret tilfældigt jeg lige kiggede i readeren da du har lavet indlægget :P

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.039, der følger denne blog

