NOTD – Frankenstein negle

Glædelig HALLOWEEN (ja, det er i morgen, men vi tager glæderne lidt på forskud, med dette indlæg)

I dag har jeg lavet endnu et Halloween negledesign, fordi jeg som sagt glæder mig til Halloween, jeg elsker Halloween, og derfor har jeg det super hyggeligt når jeg laver disse designs. I dag har jeg lavet Frankenstein negle, og jeg kan lige så godt starte med at sige, at jeg ikke kan tage æren for dette søde design. Jeg har fundet det på youtube, og det er lavet af en makeup-guru jeg er subscribet til, Goldiestarling. Hun er skide god, og hun har også lavet dette vildt søde design. Link

Jeg forelskede mig i det så snart jeg så det, og derfor har jeg valgt at lave disse negle til Halloween!
Jeg har brugt; Et lag Herome nail hardener (ekstra strong), To lag opi “Who the Shrek are you”, og two way nail art pens i sort og hvid. Til at lave detaljerne har jeg brugt et dottingtool og en lille pensel.

Designet er super enkelt og forholdsvist hurtigt at lave, og så synes jeg, at det er helt vildt sødt! :D

Btw, der er ikke topcoat på endnu, det venter jeg med til i morgen, tør ikke gøre det endnu :D

5 Comments on “NOTD – Frankenstein negle

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

