NOTD – Halloween The nightmare before christmas

Så fik jeg lavet endnu et Halloween design. Ja, jeg er altså virkelig i Halloween humør i øjelikket. Jeg er simpelthen vild med Halloween.
Anyways, i går satte jeg mig til at lave ”The nightmare before christmas” negle. Den ultimative Halloween film!

Designet består af Jack Skellington, Sally Rag doll, måne med snoet klippe og striber. Jeg har to lag China Glaze ”Grape pop” på, og alt andet er lavet med two way nail art pens.
Igen, jeg er ikke totalt god til at lave negledesigns, men øvelse gør mester, ikke?

Jeg er helt vild med den dér holografiske sølvglitter two way nail art pen. Såå flot!

3 Comments on “NOTD – Halloween The nightmare before christmas

  1. Rigtig flot design! NBC Er ganske rigtig en superfed halloween film :) Dine nail-art skillz skal du nu ikke brokke dig over – det ser herre godt ud! Neglelak er ikke det nemmeste malemedie, og når man samtidig skal lave rigtig småt design – så kræver det alligevel en ret rolig hånd ;) Hvis jeg skal sæte fingeren på en enkelt ting, er det Sallys hudfarve – der havde en lyseblå passet bedre. Men det er jo småting! :)

    Må også snart få bestilt mig nogle nail art pens så jeg selv kan prøve det! Ihh, disse og spindelvævsneglene er super inspirerende op til halloween!

    • Med hensyn til Sally, så vidste jeg egentlig ikke, om hun havde hvid eller lyseblå hud, for jeg kunne ikke finde nogen ordentlige billeder, men jeg tror nu også, at en lyseblå ville have været pænere! Mange tak :D

      Jeg elsker mine nail art pens, de er super til designs!

      • Jeg så NBC idag (det er jo Halloween imorgen, hehe), og det er faktisk svært at afgøre, om den er hvid eller lyseblå. Tror det er det kolde lys og hendes blå syninger + øjenskygge, der gør hun får et blåt skær :) Men under alle omstændigheder kan man jo sagtens se, hvem det er – så det er jo hip som hap :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

