NOTD – Halloween spindelvæv!

Hej!

Wow, det føltes som om der er gået virkelig lang tid siden jeg har postet noget, så det må jeg hellere gøre. I går hyggede jeg mig med at lave Halloween negle. Jeg havde ikke de store idéer, for jeg gad ikke lave noget vildt voldsomt, så det endte mede at blive spindelvæv og orange tips. Og jeg synes det er ret fint. Desværre er billederne ikke særlig gode, neglene er meget flottere i virkeligheden! Og jeg skulle også ødelægge det ved at tage topcoat på, det ser ikke særlig godt ud. Nå, jeg er heller ikke såå garvet i negledesign så det gør nogtet, så man må jeg bare øve sig!

Jeg har brugt China Glaze “Peachy Keen” til spidserne, og gjort linierne lidt mere lige med en orange two way nail art pen. Derefter har jeg tegnet sorte spindelvæv, og tilføjet lidt sølvglimmer (igen, en two way nail art pen, I love those babies!), for at lave den dér “dug”-effekt! Og det synes jeg faktisk ser rigtig godt ud. Det giver bestemt looket lidt ekstra!

Jeg glæder mig til halloween. Jeg elsker halloween. Jeg skal stadig finde ud af, hvordan mine negle skal se ud til Halloween.. Hm. Men jeg ved i hvert fald, at jeg skal klædes ud som zombie!

BTW, mine hænder og neglebånd er begyndt at blive vildt tørre. Det er det kolde vejr! Nå, det er ikke andet at gøre, end at smøre det godt ind! :D

Og sådan ser Eva’s bord ud, efter sådan en gang neglefedteri!

3 Comments on “NOTD – Halloween spindelvæv!

  1. Hvorfor ser Peachy Keen så meget bedre ud på dig end mig hehe. :D Jeg elsker tema negle. Det ser fedt ud med de orange tipper..

    Sussi

  2. Hvad er det for nogle negleark du har liggende på dit bord? Det ser vildt smart ud :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.080, der følger denne blog

