Mine negle + NOTD

Jeg har længe ville lave et indlæg, med billeder af mine negle uden neglelak på. Jeg så engang på en anden negleblog, et indlæg der hed “The naked truth” og jeg synes det var sådan en god ide, jeg har bare ikke fået gjort det, fordi jeg hader mine negle uden neglelak. Men faktisk er jeg rigtig glad for mine negle i øjeblikket. De er alle den sammen længde, og de er desuden rigtig stærke!
Så jeg fik taget et billede af mine (næsten) nøgne negle. Jeg har godt nok et lag Herõme nail hardener på.. for det har jeg altid.

Jeg tænkte også, at jeg ville fortælle lidt om mine negle. En lille historie, om i vil.
Faktisk kan jeg ikke huske, hvornår jeg rigtig blev vild med neglelak, men interessen er virkelig vokset inden for det sidste år. Jeg har egentlig altid været ret glad for neglelak, men før i tiden gik jeg ikke så meget op i det. Dér var det bare fordi, jeg synes det så flot ud. Der brugte jeg heller ikke underlak eller noget, for jeg havde ingen forstand på sådan noget.

Mine negle har aldrig været særlig stærke eller pæne. Mine negle flager meget, så jeg får meget tynde negle. Det er dog begyndt at hjælpe, efter jeg er begyndt at bruge Herõmes nail hardeners.
I øjeblikket er alle mine negle stort set lige stærke, men jeg har én negl der altid knækker, og som altid er kort, og det er min pegefinger på højre hånd. Dén er altid grim!

Med hensyn til neglelak og sådan, så synes jeg at det er så vigtigt at man også har pæne neglebånd. Jeg synes det er så slemt, når man har tørre og grimme neglebånd, så det er i hvert fald noget jeg sørger for at gøre noget ved. En anden ting jeg synes er vigtigt er, at man lægger neglelakken pænt på, og renser rundt i kanten ved neglebåndene. Jeg synes bare, at det gør resultatet så meget pænere, og det viser virkelig, at man har gjort noget ud af det. Det går jeg i hvert fald meget op i.

Jeg har stort set altid neglelak på, og når jeg ikke har neglelak på, har jeg bare en nail hardener/klar neglelak på. Så faktisk har jeg altid neglelak på. Normalt holder min neglelak ikke i så lang tid. Jeg får aldrig min neglelak til at holde en uge, lige meget hvad jeg gør, men egentlig bliver jeg også hurtigt træt af at have den samme neglelak på i længere tid af gangen. Så jeg skifter min neglelak når den begynder at skalle, og så tager jeg en ny på.

Jeg har desuden lige fået nogle nye negleting, en neglefil fra Models Own med 6 sider. Den er super god. Og en neglebåndsolie fra Essie, og også er rigtig god. Og så har den sådan en dejlig abrikosduft! :D

Og dagens NOTD er fra Opi’s Shrek kollektion, nemlig “Ogre the top blue”. Den minder meget om min gode gamle yndling fra Gosh, kaldet Cool Blue. Det er en super flot blå. Ikke for lys ikke for mørk. Perfekt. Den dækker ved to lag.

Så det var lige et lille random og anderledes blogindlæg, og jeg synes faktisk, at det er ret sjovt, i forhold til kun at lave NOTD’s. Så jeg tror, at jeg vil prøve, at skrive nogle flere af sådan nogle indlæg, som ikke er NOTD’s, og som enten er anmeldesler af et eller andet, eller noget andet. I’ll find out.

Nå, det var det. Peace out!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

