Efterårs-neglelakker

Ja, nu glemte jeg at poste dette indlæg alligevel, men for et par dage siden kiggede jeg igennem alle mine neglelakker, og fandt dem som jeg synes er efterårs-agtige, og dem jeg vil bruge her til efteråret.
Okay, så jeg har delt lakkerne ind i tre kategorier; Orange/neutral, blå/lilla, og grøn.

Og her er de:

China Glaze “Ick-A-Bod-Y“, Opi “Samoan Sand“, Nfu Oh “#44” og Gosh “Golden Bronze

H&M “Just a fling“, Opi “Miami Beet“, Opi “What’s with the cattitude” og Orly “Lunar Eclipse

China Glaze “Zombie Zest“, Opi “Who the shrek are you“, Nfu Oh “#56” og Orly “Space Cadet

Nogle af dem kan sagtens passe i de andre kategorier, men det var nu egentlig også bare for at gøre billederne mere overskuelige.
Så som man kan se, er der en god blanding af farver og forskellige typer, Creme, shimmer, glitter, flakies.. og jeg synes, at de alle sammen passer super godt her til efteråret!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.125, der følger denne blog

