Is it Christmas already?

Nu kommer der lige to indlæg, da jeg fuldstændig har glemt at poste dem.

Det første her, er billeder af Orly’s “Meet me under the mistletoe” fra deres vinterkollektion. Det er ikke en NOTD, da det faktisk er nogle dage siden jeg har haft den på.
Det er en virkelig smuk lak. Og julet! Jeg ville næsten have ønsket, at jeg havde ventet med den til det blev jul.. Men nu er jeg i hvert fald sikker på, hvad jeg skal have på juleaften! Den er bare helt perfekt.

Meet me under the mistletoe er en mørkegrøn lak med grønt og lidt guld glitter. Det er bare super flot. Lakken er ret tynd, og den skal i hvert fald have 3 eller 4 lag, for ikke at være gennemsigtig.

Er det ikke jul snart!!?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

