Orly Cosmix Fx Kollektion, NOTD – Galaxy Girl

Lunar Eclipse, Halley’s Comet & It’s not rocket science

Galaxy Girl, Space Cadet & Out of this world

 

SÅ har jeg endelig fået den. Jeg havde forventet pakken med lakkerne den 20., altså i mandags, men den kom først fredag, da der ikke var nogen hjemme, og så var der told på, så det endte med, at jeg hentede pakken på posthuset i dag!

Og dét er godt nok nogle smukke og fantastiske lakker! Det er helt svært at tage øjnene fra dem, for de er bare så flotte, og skinner i alle mulige farver!

Da jeg skulle bestille dem, var jeg lidt i tvivl om, jeg skulle bestille dem alle sammen, for der var nogle af de mørke der ikke rigtig tiltalte mig, men jeg er så glad for, at jeg bestilte hele kollektionen, for ALLE sammen er helt fantastiske!  

Og selvfølgelig skulle jeg prøve en af dem. Faktisk prøvede jeg først Halley’s Comet og Lunar Eclipse skiftevis på neglene, men så fadt jeg ud af, at jeg ikke havde lyst til så meget farve på neglene (for dét var altså meget farve på neglene! Halley’s Comet er en bombe af farve!)
Så i stedet har jeg taget Galaxy Girl på, og wow! Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal beskrive denne lak. Det er en mørk rødbrun/lilla/sort med grønligt/sølv shimmer, men farven på lakken afhænger virkelig af lyset. Nogle gange er den helt sort, og nogle gange kan den være helt rød! Det er simpelthen så fantastisk! Jeg kan seriøst ikke stoppe med at se på mine negle.

På neglene har jeg et lag Herõme Nail Hardener (Ekstra stong), 3 lag Galaxy Girl, og så har jeg selvfølge sluttet af med min elskede China Glaze Fast Forward Top Coat! :D

Og her er resultatet;

Den er da bare smuk! Og nogle gange er den bare næsten helt sort, og plain, rimelig cool!

Anyways, i pakken var der også min Orly Meet me under the mistletoe, som jeg havde bestilt fra samme sted, og den er jeg så overrasket over. Den er meget smukkere end jeg havde troet!


WOW.

2 Comments on “Orly Cosmix Fx Kollektion, NOTD – Galaxy Girl

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.047, der følger denne blog

