NOTD – China Glaze Zombie Zest + Nfu Oh #56

Jeg skrev jo meget hurtigt igår, at jeg havde fundet en flot kombination med min nye China Glaze neglelak “Zombie Zest” og Nfu Oh 56. Så i dag besluttede jeg mig at lægge det på alle mine negle, i stedet for bare én, som jeg havde gjort igår! Og behøver jeg at fortælle, hvor jeg jeg elsker denne kombination? Jeg synes det er SÅ flot!

På mine negle har jeg Herõme nail hardener (ekstra strong) som base, to lag Zombie Zest (selvom jeg godt kunne have brugt tre) og et lag Nfu Oh 56. Til sidst har jeg lagt et lag China Glaze Fast Forward Topcoat, som jeg elsker!
Seriøst, den her kombi skinner bare. Den er så flot!!

Er det ikke bare flot!?
Jeg gik desuden udenfor, hvor der lå smukke orange blade. Åh hvor jeg dog elsker efterår! Det er bare sådan en smuk årstid!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

