China Glaze Awakening kollektion!

I går fik jeg en pakke fra ebay, som indeholdt mine China Glaze neglelakker. Nærmere sagt, min Awakening kollektion. Jeg bestilte dem af sælgeren Amytaylor711 på ebay, og lakkerne blev sendt hurtigt, og var desuden også ret billige. Så der var ingen problemer dér :D. Jeg elsker ebay!

Anyways, jeg er allerede totalt vild med denne kollektion, men jeg har også en klar farvorit, nemlig Zombie Zest. Kollektionen består at Mummy May I, en sort lak med en anelse lilla glitter, Zombie Zest, en mosgrøn shimmerlak, og Ick-A-Body, som har en brun/sort base og har en masse orange/kobber glitter!
Desuden indeholder kollektionen også en Fast Forward Topcoat, som jeg allerede elsker. Jeg har altid haft problemer med, at min neglelak tørrer vildt langsomt, men dén hjælper virkelig. Min neglelak tørrede SÅ hurtigt! Jeg elsker den! Normalt bruger jeg ellers ikke topcoats, men denne er god!

Jeg er selv helt vild med kollektionen, og jeg kan slet ikke vente med at prøve dem på alle mine negle! Jeg har desuden allerede fundet den flotteste kombi med Zombie Zest og Nfu Oh 56! :D.

One Comment on “China Glaze Awakening kollektion!

  1. Jeg vil også ha den kollektione :D Måske jeg skulle kigge efter den. Synes bare at mine penge forsvinder så hurtigt for tiden :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

