NOTD – Red black and blue

Dagens neglelak/design (som jeg har haft på i 3 dage nu) er rødt, sort og blåt. Faktisk er denne mani inspireret af  en af de nyere posts fra AllLacqueredUp. Jeg synes at looket er super flot, og jeg ville gerne have gjort det med nude lak, men jeg gad ikke en lak der skulle have flere lag. Derfor tog jeg min røde “Off with her red” fra Opi, som er god ved et lag, og til det sorte har jeg brugt min Isadora lak i “judgend Black”, og malet det på neglene med en lille børste. Til det blå har jeg brugt en af mine two way nail art pens fra ebay. Det blå er egentlig mest for at rette op på de skæve linier jeg lavede med det sorte, men det giver lidt ekstra.. selvom man ikke så godt kan se den.

Jeg synes nu ret godt om det. Det er pænere i virkeligheden skal det lige siges. Btw, don’t mind min lillefinger. Jeg prøvede at tage klar neglelak over, men det tværede lidt ud ;D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.062, der følger denne blog

