NOTD – OPI Samoan Sand

I går prøvede jeg endelig min Opi Samoan Sand. Faktisk har jeg prøvet den før, men har ikke rigtig gidet den, da jeg synes den var.. underlig. Men igår, fordi jeg var syg (og er syg FYI), havde jeg ikke rigtig lyst til at lægge en totalt pangfarve på mine negle, så jeg endte op med Samoan sand, som er en hudfarvet/nude creme neglelak. Og den er virkelig lækker. Jeg har brugt to lag, selvom der godt kunne bruges flere. Jeg synes det er et rigtig flot look, perfekt til efterår. Og så er den ret cool. fordi lakken nogle gange ser lidt “lyserød” ud.

 

Og det skal lige siges, at det er SÅ meget pænere i virkeligheden! :D

3 Comments on “NOTD – OPI Samoan Sand

  1. Oooh jeg købte engang Samoan Sand fordi jeg troede det var en anden. Men jeg synes den er så fed. Elsker det der mannequin look. :D

    • Haha. Men den er virkelig fed, og jeg er også helt vild med nude neglelakker. Jeg elsker også manniquin looket. Det ser bare virkelig fedt ud! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

