Toy Story 3 Negle!

I går tog min søster og jeg ind og så Toy Story 3, endelig! Vi er begge kæmpe fans af de to forrige film, så vi havde bare glædet os helt vildt til 3′eren, og den skuffede ikke. Overhoved ikke faktisk. Den var helt og aldeles fantastisk. Vi er begge enige om at det er en af de bedste film vi har set i år, og det er næsten en af vores yndlingsfilm. Den er bare SÅ fantastisk og god! Så hvis folk ikke har set den, så SE DEN! Den er helt klart det værd, hvis man er vild med de andre film.

Jeg ville rigtig gerne havde lavet Toy Story negle inden jeg tog ind og så den, men havde ike tænkt over det, så i stedet har jeg gjort det idag. Og jeg synes faktisk, at de er blevet okay.

Mine negle er godt nok en del inspirerede af The Daily Nail, som også har lavet et Toy Story design. Det er virkelig flot, og jeg har prøvet så godt jeg kunne, at lave det lige så flot. Det er ikke lykkedes, men jeg er ret glad for mit resultat alligevel. Der er nogle små fejl hist og her, men altså, det er heller ikke helt nemt.

Jeg har brugt Opi Whats with the cattitude som grundfarve på alle negle, bortset fra lillefingeren, hvor jeg har brugt Gosh Golden Brown.
Ellers har jeg brugt en del af mine two way nail art pens, som jo er fantastiske. Jeg har også brugt nogle af mine neglebørster, som også fungerede ret godt, til de helt små detaljer.

Lakker der er bugt. Opi farverne er What’s with the cattitide (blå), Who the shrek are you(grøn.. brugtmeget lidt!) og Samoan sand (nude/beige)

Btw, jeg fik faktisk købt en ny Opi neglelak i går, som hedder Miami Beet, og den er SÅ smuk. Virkelig perfekt til efteråret. Det er helt klart den næste jeg skal have på!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

