NOTD – Fødselsdagsnegle!

I går var det min fødselsdag. Ja, det virker nu lidt som om, at det er i dag, fordi klokken er over et, men nu er det jo blevet d. 15. Men jeg havde fødselsdag i går d. 14 august, og det var en helt fantastisk dag! Jeg havde det bare så skønt med familien, og jeg fik en masse skønne gaver! Det kunne ikke have været bedre.. tjo, vejret kunne nu godt lige have været bedre. Det plejer ellers aldrig at regne på min fødselsdag, men hold da op, det tissede ned. Men det er altså ikke min skyld, vil jeg lige have lov at sige! :D

Nå, men jeg fik lavet nogle fødselsdagsnegle, og det er ikke noget fancy overhoved. Meget simpelt, men jeg synes det er fint alligevel, og jeg kan egentlig godt lide, at det ikke er så overvældende og prangende!

Jeg har brugt Opi’s Off with her red som er den røde lak, og den hvide er Depend. Det hvide i flaget, og de små flag er bare tegnet med two way nail art pens.

So, det var lige en hurtig post. Jeg har virkelig bare haft en skøn fødselsdag. Og nu er jeg så 18 år og myndig. Det føles mærkeligt :D

2 Comments on “NOTD – Fødselsdagsnegle!

  1. Tillykke med fødselsdagen fra os begge fra Neglenymfer. Vi håber at du har haft en rigtig god dag, også selvom vejret gjorde nogen af os gennemblødte.. hmmpf :D

    • Mange tak skal i have!
      Jeg havde den bedste dag, virkelig! :D

      Vejret var godt nok voldsomt! Det er lang tid siden, at jeg har oplevet så voldsom regn. Men det var ikke min skyld, det var min 8’årige genbo, som også havde fødselsdag. Han har ikke været sød i år.. wahaha :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 700, der følger denne blog

