Efterår/vinter neglelakker, Musthaves!

Der kommer bare så mange flotte efterårs og vinter kollektioner, og det er jo heldigt, for jeg har faktisk kun sommerfarver. Jeg har kun pasteller og neons, så jeg vil rigtig gerne have nogle lidt mørke efterårsfarver og nogle sjove julefarver.
Jeg har lige lavet en super flot (mwahaha) collage med nogle af de kollektioner, som jeg synes er rigtig fine!

 

Den absolutte musthave for mig er China Glaze mini Halloween kollektion Awakening. Det er vidst nok glitterneglelakker, og det er bare de fedeste farver. Jeg er helt vild med den orange. Den er bare perfekt til efterår.. og Halloween for den sags skyld!
Ellers er jeg super vild med Orlys Guld og grønne fra vinter kollektionen (nederste billede). Jeg er ellers ikke en “Orly person”, fordi jeg ikke bryder mig om flaskerne, men faverne er altså flotte, og det kunne jo ikke skade at prøve. Desuden er deres Cosmic FX kollektion også bare SÅ fed! Alle sammen er bare virkelig cool og specielle, som dem skal jeg nok have nogle af.
Og så er der Opi’s mini Halloween kollektion, Go Goth, som egentlig ikke er noget specielt, men den er ret nice alligevel. Meget mørke, totalt goth farver!

Så i September kommer jeg nok til at købe et par af disse neglelakker. Jeg vil virkelig gerne have nogle lidt mærkere farver til efterår/vinter. Ikke fordi, at jeg ikke synes man kan bruge pasteller dér, for det synes jeg nu egentlig godt at man kan, men det er nu alligevel ret fedt at have, så det passer lidt mere til stemningen i sæsonen, right? Det synes jeg!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

