Stained negle!!!

I morges ville jeg fjerne min neglelak (billeder i indlægget før), og til min store skræk opdagede jeg, at mine negle var totalt stained! Jeg prøvede desperat at gnubbe neglelaksfjerneren hårdt på neglene, men det hjalp ikke, og så opgav jeg tudende! Mine negle var blevet helt koralfarvede, og det var irkelig ikke kønt.
Jeg havde næsten opgivet, og var bare totalt ked af det. Men så kom min mor mig til undsætning, og gjorde alt hvad hun kunne for at hjælpe, thank god! Hun fik lavet den mest geniale opblanding af varmt vand, lime, olie og klorin. Vi tror nu nok, at man kunne have gjort det bare med klorin, men vi synes, at det virkede lidt for hårdt at bruge det alene, så vi blandede det op, og vupti! Flotte negle igen!! Min mor reddede seriøst min dag. Nu er mine negle helt tilbage til som de var før!

Grunden til at jeg fik stained negle var nok, at jeg prøvede en ny basecoat, som helt klart ikke kan bruges som basecoat! Jeg brugte en ny Sally Hansen Miricale neglelak, som både virker som base- og topcoat og hjælper med at gøre neglele stærkere (og hjælper mod peeling, som mine negle lider forfærdeligt meget af!!). Men den fungerede bar IKKE som basecoat, nej nej! Så det vil jeg bestemt fraråde folk. Jeg går tilbage til hvad jeg kender, nemlig min Herome nail hardner, som både gør neglene stærkere og virker perfekt som basecoat!!

Jeg ville ønske, at jeg havde taget billeder, men jeg var simpelthen alt for ked at det til at gøre det! Men let me just tell you, mine negle var koralfarvede! Det lignede seriøst, at jeg ikke havde fjernet min neglelak, fordi neglene bare var koralfarvede!! Godt at min mor var så smart og kunne hjælpe mig! Puha.

4 Comments on “Stained negle!!!

  1. Hej.

    Ville bare høre hvor du køber din Herome nail hardner fordi jeg lider af samme problem som dig, med at mine negle ligesom splitter

    • Nu ved jeg ikke ligefrem om den hjælper på at ens negle splitter, men den gør i hvert fald neglene stærkere. Men den kan købes i Matas vidst nok :]
      Elleres er jeg lige begyndt at bruge nogen fra Sally Hansen, som skulle hjælpe med at gøre ens negle stærkere. Der kommer et review på det senere, hvis du skulle have lyst til at læse det :]

  2. Eller så kan du næste gang bare bruge lige dele citron saft og bagepulver. Så undgår du også at være alt for hård ved dine negle :)
    Det skulle også gøre dem hvidere, Sussi har afprøvet det :)

    Mvh Maja

    • Ja, jeg har godt nok set indlægget på jeres blog. Men jeg tænker bare, at hendes negle var misfarvede sådan generalt af neglelak, ikke? Mine var jo bare blevet misfarvede af en bestemt neglelak, og mine negle var helt farvede. Derfor tror jeg, at det var ret smart at bruge klorin, og det var jo også blandet op.
      Jeg tror ikke at citronsaft og bagepulver ville have hjulpet, for mine negle var virkelig farvede. Men who knows, hvis det sker en anden gang kan jeg jo oprøve det :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

