Absolutely Alice med konad

Jeg har 3 posts idag, fordi jeg ikke fik postet dem i weekenden. Jeg er alt for doven. Ej, men sådan er det altså bare.

I fredags prøvede jeg endelig Absolutely Alice, den smukke blå glimmerneglakak fra OPI Alice in wonderland kollektionen. Jeg synes bare at den er SÅ skøn. Den skæver mindst to lag, hvilket er hvad jeg har på på billederne. Dog kunne den nok godt bruge 3, så farven bliver endnu mere intens.

Fordi jeg ikke har brugt mit konad i lang tid (grunden: Jeg har ikke nogle særlig pæne imageplates!), så tænkte jeg, at jeg lige ville peppe alice op med lidt blomsterprint. Jeg har bare brugt en hvis konad speciallak og så bare stampet lidt blomster på. Jeg synes faktisk, at det ser rigtig fint ud, og det giver det ligesom lidt ekstra.

Jeg har to problemer med Absolutely Alice. Det første er, at det er rigtig svært at “clean up” rundt i kanten ved neglebåndende, som jeg plejer at gøre. Fordi det er glitter, er det ret svært at fjerne, så det havde jeg en masse bøvl med. Det gik ikke så godt. Det andet problem er, at det tager en helt masse neglelaksfjerner og vatrondeller at får det fjernet. Det er dog ikke så slemt, men det tager altså også sin tid. Desuden har man glitter overalt efter man har fjernet det på neglene.

Men ellers er det bare sådan en smuk lak! Men mine negle er ikke for kønne i øjeblikket, det ville jheg jo næsten ønske, når det er sådan en pæn lak!

 

Desværre havde jeg ikke fornøjelsen af denne smukke lak længe, for søndag gik jeg i bad, og dér skallede noget af det af. Desuden ryddede jeg op på værelset, og så skallede endnu mere af.. og så fjernede jeg der bare.
Men det var flot så længe det varede :D

 

One Comment on “Absolutely Alice med konad

  1. Elsker den!! Når jeg kommer hjem til dig, må du lige fikse min negle evababe! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

