NOTD – Leopard design

Min kære veninde Josefine spurgte mig, om jeg ikke kunne lave et leopard design, og selvfølgelig ville jeg da det. Så jeg stod og kiggede på mine neglelakker for at vælge farver, men blev lidt i tvivl, siden jeg ikke havde nogen brune neglelakker, og jeg synes det ville være flottest.

Og så kommer min søster hjem og har købt 3 neglelakker til mig.. Brune neglelakker! Er det lige skæbnen eler hvad!? Hun havde købt tre Gosh neglekakker til 20kr stykket! Men hvor sødt er det ikke lige, at hun købte dem til mig? Jeg har længe ville have brune neglelakker, og dem jeg har fået er bare så flotte!! Så det var bare perfekt, når jeg nu skulle til at lave et leopard design.

 

Jeg har brugt min nye Gosh Golden Brown, en super flot.. gylden brun, med en masse shimmer.Den er virkelig flot. Af den har jeg to lag. Bagefter har jeg lavet de sorte leopardcirkler med en sort two way nail art pen og til sidst har jeg brugt en brunrød glitter two way nail art pen.
Jeg synes det er blevet okay. Det er nok ikke det pæneste i verden, men jeg synes at det er ret sødt.

Til sidst, lige et virkelig sødt billede af en leopard! Nurh!

6 Comments on “NOTD – Leopard design

  1. Min gamle neglelakfetisch bryder altså for alvor ud, når jeg læser dine indlæg – jeg må til at investere i flere neglelakke igen! Superflotte leopardnegle! :-)

    • Haha, tak!
      Ja, neglelak er jo skønt!! Jeg skal også selv have anskaffet mig nogle flere, for jeg har kun sommerfarver, og det gå jo ikke når det snart er efterår! :D

      Tak for kommentaren! :D

  2. kan man godt købe noget leopard neglelak et sted, hvor du ikke selv behøver at lave det?? Hvis, hvor så?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

