NOTD – H&M Dollar Green

For et par dage siden tog jeg China Glaze Four Leaf Clover på, med Nfu Oh 56 over.. Det var faktisk ret flot, men det kom mærkelige smp brune plette i..?. Jeg tror, at det der fordi, at de ikke var helt tærre da jeg gik i seng. Anyways, det var vildt svært at fjerne igen, flakies er en pain in the.. Ja. Desuden synes jeg, at de stainede lidt. Så det fjernede jeg i går, og i dag ville jeg så tage en ny på.

Jeg holde mig lidt i den grønne stil, og valgte H&M’s Dollar Green. Og wow, den er en drøm. Den er ok at påføre, kræver 2 lag, gerne 3. Det er bare sådan en smuk farve. Det er en rigtig mint grøn farve. Jeg synes den er meget “fashion forward”. Mint er jo skønt, og desuden er den lidt mørk, så den passer til alle årstider, synes jeg. Jeg elsker den.

 

One Comment on “NOTD – H&M Dollar Green

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.062, der følger denne blog

