NOTD – Multi colored rainbow nails!

Wow, det er lang tid siden jeg har lavet en NOTD post. Jeg har ellers næsten lige haft den mest fantastiske lyserøde lak på fra h&m som hedder Material Girl, og den var så smuk.. krævede kun et lag og det hele. Jeg havde faktisk taget nogle billeder, men jeg slettede dem igen. Oh well, jeg må tage igen en anden gang.

I går lagde jeg så ny neglelak, og denne gang tænkte jeg at jeg ville lave lidt sjov, så jeg har lavede forskellige farver på hver negl. Det er jo sommer ikke? Anywho, jeg har brugt China Glaze farverne Lemon Fizz(gul), Peachy Keen(orange), Sugar high(lyserød), Flyin’ high(blå) og Re-fresh mint(grøn). Det er meget funky, og meget sommer! I like it!

3 Comments on “NOTD – Multi colored rainbow nails!

  1. Årh, mange tak, det var sødt sagt :D

    Desværre er de ikke lige så pæne uden neglelak på :/. Men så er det jo godt, at jeg bare kan klaske lidt farve på, og gøre dem pæne :D

    Din blog er virkelig fed (har faktisk været inde på den på et tidspunkt ;D).. Og du har også virkelig pæne negle :]

  2. hey eva babs, vil du ikke prøve at lave noget med leopard-print?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

