NOTD – OPI Off with her red!

Today is a sad day. Ej okay, men i dag var jeg nødt til at klippe mine negle, fordi en af dem knækkede, og så var jeg ligesom nødt til at klippe dem alle sammen. Det ser lidt underligt ud, men det er ret flot alligevel.

I dag har jeg prøvet min virkelig smukke røde neglelak fra OPI fra Alice in wonderland kollektionen, som hedder Off with her red! Det er en virkelig smuk dyb rød, og den er dejlig pigmenteret. Den kan sagtens klare kun et lag, men som altid har jeg lagt to, bare for en sikkerheds skyld. Så bliver farven også lidt mørkere, og det synes jeg faktisk er rigtig flot. Jeg elsker røde neglelakker. De er så klassiske, og passer for det meste til alt tøj. Skønt. Det var ret svært at opfange den rigtige farve på billederne. Den er mørkere i virkeligheden.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.185, der følger denne blog

