Nfu oh = Love! !<3

Jaa, i dag fik jeg fik jeg mine Nfu oh neglelakker, og de er SÅ flotte! Jeg kan slet ikke vente med at prøve dem! Det er bare de mest fantastiske farver, og jeg kan seriøst bare sidde og stirre på dem. De er fantastiske. Jeg glæder mig virkelig til at prøve dem over forskellige farver neglelak. Det bliver rigtig sjovt at prøve! Jeg er vild med flakies! Og Nfu Oh er bare love. Virkelig.  Jeg tog lige lidt billeder af dem, da de bare er så smukke! (viser dog kun 1, da det er bedst)

4 Comments on “Nfu oh = Love! !<3

    • Ja, de er virkelig smukke :D
      farverne er 53(den lilla/blå), 54(den blå) og 56(den grønne).

      Og tak for kommentaren :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

