NOTD – stribet negledesign

I går fandt jeg det flotteste negledesign på en af mine yndlings negleblogge(Lacquerized), så det var jeg selvfølgelig nødt til at prøve at lave. Hendes var rødt(/koral), hvidt og sort, men siden jeg ikke havde hvid, var jeg nødt til at prøve med en anden farve.

Farverne jeg har brugt er: China Glaze High Hopes, China Glaze Flip Flop Fantasy (som er en neon, og det ser alt for fedt ud sammen med den anden), og så har jeg brugt en sort nail art ting til at lave striber. Jeg synes det er blevet rigtig fint. Jeg ville gerne have prøvet det med hvid, men jeg synes at Neon farven er et godt alternativ. Jeg synes det ser fedt ud! :D

One Comment on “NOTD – stribet negledesign

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

