NOTD – H&M Bella’s Choice

I går prøvede jeg to af mine nye neglelakker. Først prøvede jeg U are smoking’ hot, en orange fra H&M, men den var meget underlig. Den havde en masse prikker i lakken, og det var virkelig klamt at se på. Men det kan være at jeg skal prøve den igen, og se om den er bedre.

Så den fjernede jeg igen, og i stedet tog jeg H&M’d Bella’s Choice (Og ja, navnet får mig med det samme til at tænke på Twilight..)
Den var super nem at lægge på, og kunne sagtens klare kun et lag. Dog har jeg nogle underlige negle, så jeg skal næsten altid have tre lag på før det ser jævnt ud.. det er svært at forklare. men det er en super smuk grøn/blå farve.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

