NOTD – H&M Just a Fling

So, i dag tænkte jeg, at jeg ville prøve en af mine nye lakker, som jeg fik igår. Der var fire af den jeg umiddelbart gerne ville prøve, men efter mange overvejelser , og valg af outfit til i morgen, valgte jeg H&M’s Just a Fling.

Just a Fling er en super flot lilla, men en anelse shimmer. Det er en meget usædvanelig farve, men jeg kan rigtig godt lide den. Den er ret cool. Desuden er jeg virkelig imponeret af H&M’s lakker. De er virkelig nemme at lægge på, pga deres små men tykke børster. Det er virkelig en fryd at lægge dem på. Desuden er denne ret pigmenteret. Den kunne sagtens kun have fået et tykt lag, men jeg valgte at lave to, bare for en sikkerheds skyld. 
Jeg har desuden ordnet mine neglebånd, så godt jeg nu kunne, og jeg synes fatisk, at det er blevet ret pænt :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

