NOTD – CHINA GLAZE Re-Fresh Mint med design

Okay, så i dag har jeg fået prøvet en af de mange nye neglelakker, nemlig Re-Fresh Mint, den super skønne pastel mintgrønne fra Up and away kollektionen.. Den er fantastisk. Det er virkelig en lak der bare lyser op på ens negle! Jeg har to lag på, dog tre på en af neglene, da den fuckede lidt op. Men ellers tørrede den hurtigt, og den var ret nem at lægge på.

Desuden fik jeg lavet et lille design, som jeg har haft i tankerne i lang tid. Jordbær på mintgrøn lak. Super sødt, og meget passende for årstiden. Så jeg har lavet fem jordbær, på tre af mine negle. Jeg gad ikke, at lave det på alle sammen, det synes jeg ville være voldsomt. Og så synes jeg det er lidt sjovt, at der er design på en negl på den ene hånd, og på to negle på den anden. Det er da lidt funky! Farverne til jordbærrene er High Hopes og Four Leaf Clover, begge fra Up and away kollektionen. Det er nogle virkelig skønne farver, og de går rigtig godt sammen.  De sorte prikker er lavet med en af mine two way nail art pens. Jordbærrene er laver med en dotting-pensel-ting, og en lille pensel. Det var super nemt!

Re-Fresh Mint, High Hopes, Four Leaf Clover

One Comment on “NOTD – CHINA GLAZE Re-Fresh Mint med design

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

