Til ære for Lost

Idag er der Lost finale, og jeg glæder mig sådan til at se den.. Dog kan jeg først se den klokken 6 i morgen tidlig, men jeg glæder mig så meget! I dagens anledning, har jeg derfor lavet et Lost design på mine negle. Siden jeg ikke har kunne købe nogen T-shirt at have på til finalen, så må jeg jo bare rocke mine hjemmelavede Lost negle! Og jeg synes faktisk de er blevet rigtig fine!

Grundfarven er Opi’s “Whats with the cattitude” og den har jeg 3 lag af på. Det er en virkelig flot lyseblå farve, som jeg synes passede perfekt til Lost, pga vand og sådan :D.

Designet består af Dharma Initiative logoer. På lillefingeren er det bare et logo, hvor der står Dharma, på ringefingeren er det også et logo og der står også Dharma, plus at jeg har skrevet tallene fra “The Swan”. På min langefinger har jeg lavet et Dharma logo fra stationen “Hydra”, som er et snørklet træ. På pegefingeren har jeg tegnet en kanin/hare som er symbolet fra stationen “The looking glass”.. På tommelfingeren står der LOST!

På de anden hånd har jeg skrevet Fate og Late, Charlie style!
Så jeg synes det er blevet rigtig flot! Desuden er jeg helt vild med den lyseblå lak! Den er skøn!

One Comment on “Til ære for Lost

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

