Tragedie!

I dag var jeg på posthuset for at hente min neglelaksholder/rack, og nej, det er selvfølgelig ikke det der er en tragedie, for det er jo sådan set ret nice. Den var ret nem at samle, fire skruer, og så var den klar! Og den kan holde alle mine neglelakker rigtig fint!

Nej, tragedien er, at da jeg havde stilt dem alle fint og nydeligt op, tænkte jeg “hm, skulle jeg ikke sætte alle neon-farverne sammen?”, for det synes jeg måske kunne være lidt fedt. Så dem begyndte jeg at stille udenfor selve neglelaksholderen og så skete det.. Den neongrønne faldt ned, ned på mit bord og videre ned på gulvet, og efterladte grønt lak over det hele!!!! Så jeg skyndte at finde noget jeg kunne fjerne det med, for det var kommet på både radiator, bukser og bøger. Værst gik det dog ud over mine tarrotkort, som har mistet en del af deres farve, da jeg fjernede lakken. Så den neongrønne er død.. heldigvis var der ikke en af mine yndlings, så jeg er ikke så ked af det igen. Men jeg køber den nok igen, for jeg vil have den.. den er del af en kollektion jo :D.

Her er et billede af skaden.. for jeg synes jeg var nødt til at tage det i øjeblikket, selvom jeg rystede og mit hjerte hamrede.. jeg var totalt ude af den :D

Heldigvis gik glasset ikke helt i stykker, det ville have været noget bøvl.. Men glasset knækkede ved halsen.. Så der var intet at gøre.

2 Comments on “Tragedie!

  1. hej.

    Fed hjemmeside du har dig… Kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor du har købt din neglelaksholder???

    Hilsen Heidi

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.073, der følger denne blog

