Ebay stuffOg Twilight design

So, endelig endelig endelig (og ja, dette fortjener tre endelig) mine nail art ting som jeg bestilte for over en måned siden. Sjovt nok kom tingene ikke på samme tid, selvom jeg havde bestilt fra den samme sælger, men what the hell. Jeg må indrømme, at jeg lidt havde opgivet håbet om at få de ting, men nu har jeg faktisk fået dem alligevel, utroligt!
Selve børsterne fik jeg først, og de er virkeligt nice. Lige da jeg fik dem skulle jeg selvfølgelig lave et design, bare for at prøve, og jeg synes faktisk det blev okay.

 

Nail art pennene fik jeg her i lørdags efter jeg var kommet hjem fra konfirmation, og wow! Der er 48 forskellige farver, og de er bare så flotte. Jeg var især spændt på dem med glitter, og de er bare fantastiske! Jeg glæder mig SÅ meget til at få prøvet dem.
Men lige som med børsterne, havde jeg også lyst til at lave et design med disse, og designet var jo oplagt: TWILIGHT. And might I say, jeg elsker resultatet. Jeg synes det er virkelig fedt, og det var slet ikke svært! De penne er bare fantastiske til at lave sådan noget med!

 

 

 

NICE NICE! Så jeg skal nok lave nogle fede designs med de her ting! :)

5 Comments on “Ebay stuffOg Twilight design

    • Hvor fik du dem altså de der nail art pennene? Vil såå gerne have nogle!!!

  1. Hej :-)
    Love dit design og synes resultatet blev flot. Er der mulighed for at købe lign. I DK?:))
    Kram..
    Anna Katharina

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

