NOTD – OPI Smitten with Mittens

Dagens neglelak er min elskede OPI Smitten with Mittens, min allerførste OPI neglelak, som jeg har haft i ret lang tid nu. Jeg elsker den. Røde neglelakker er altid super flott, synes jeg, og denne er bare så lækker. Den er super nem at lægge på, og kræver faktisk kun et lag for at være ensfarvet. På billederne har jeg dog to lag, bare for at farven bliver lidt mørkere.
Det eneste jeg synes er lidt ærgerligt med denne neglelak er, at man ikke kan se guld glitteret når man har lakken på neglene. Det ser ellers så flot i i flasken.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

