NOTD – GOSH Cool Blue

Nu kan jeg lige så godt state idag, da jeg lige har lakeret mine negle. Notd står for Nail polish of the day. Jeg tager ikke billeder hver dag, da jeg ikke skifter neglelak hver dag, men jeg skal nok prøve at tage billeder når jeg skifter neglelak.

Dagens neglelak er Gosh’s Cool Blue, og det er min yndlings neglelak i min collection. Gosh er et af mine yndlings neglelaksmærker, og denne her lak er bare så smuk. Det er en skøn lyseblå farve. Den er super her til foråret! Den er desuden rigtig nem at påføre. På billederne har jeg 2 lag på.

Farven er lidt mere lyseblå i virkeligheden, men billedet er heller ikke taget i det bedste lys. Det skal jeg også lidt lære først :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.185, der følger denne blog

